top of page

פרופיל עסקי - קורות חיים לעסק שלכם

עודכן: 14 בספט׳ 2020

מתי לאחרונה כתבתם קורות חיים לעסק שלכם?


כל שכיר המחפש עבודה דואג לקורות חיים מקצועיים ומרשימים. ומה איתנו, בעלי העסקים העצמאיים? גם לנו יש קורות חיים. הם נקראים פרופיל עסקי, פרופיל חברה או one pager.


כל עסק הפונה לחברה, ארגון , לקוח גדול או משקיעים צריך פרופיל עסקי. הפרופיל הוא מסמך המייצג את העסק שלכם ולכן חשוב שיהיה ברור ושיווקי, קצר וקולע.



ריכזתי מספר טיפים לכתיבת פרופיל לעסק בצורה הטובה ביותר:


מה כותבים

המסמך חייב להיות מתומצת, לא יותר מדף A4 בודד. במסמך כותבים את הפרטים ליצירת קשר, אודות העסק, הניסיון המקצועי, החזון, השירותים או המוצרים. תחשבו למה אתם הבחירה הטובה ביותר לעבודה עם הלקוח! ציינו את נקודות החוזק שלכם. כתיבה במשפטים קצרים, ממוקדים, ברורים ופשוטים להבנה תביא ליצירת המסמך האפקטיבי והמרשים ביותר.


איך מעצבים

כשאתם ניגשים לעיצוב המסמך קחו בחשבון שיתכן והוא יודפס בשחור-לבן, כך שהוא צריך להראות טוב ולהיות ברור גם ללא צבעים. רקע בצבע לבן או שמנת, פונט כהה פשוט וקריא בגודל 12-16, הדגשות ב-BOLD או בקו תחתון של המשפטים השיווקיים החשובים (לא להגזים!) וחלוקה לפסקאות. מקמו את השם והלוגו של העסק בחלק העליון של המסמך. במידה ומדובר בעסק קטן מומלץ לצרף תמונה איכותית (פלג גוף עליון בלבד), ניתן גם לצרף תמונת אווירה.

נספחים

אם לעסק יש שירותים רבים שלא ניתן להכניס בדף אחד, או במידה ורוצים להוסיף מחיר עבור השירותים או המוצרים, ניתן לצרף נספחים כגון קטלוג מוצרים, פרופיל שירותים וכולי.

ולסיום סיומת - משפט סיום

סלוגן, פרטי התקשרות- שם, מייל, טלפון, כתובת האתר.




במידה ותרצו עזרה בבניית ועיצוב הפרופיל העסקי שלכם, דברו איתי.


שיהיה לכם בהצלחה :)



bottom of page