טיפים מעשיים לוובינר מוצלח ואפקטיבי

איך הכל התחיל?

לפני שבועיים העברתי את הוובינר (webinar) הראשון שלי,

הדרכתי חברים ממספר קהילות מעולם החדשנות - מנהלי חדשנות בארגונים, סטודנטים לתואר שני, מובילי מיזמים בתחום החדשנות ועוד, על השימוש בCANVA, עם דגש על הכנת מצגות מקצועיים ופוסטים ברשתות החברתיות.


להדרכה נרשמו קרוב ל-200 איש (!), הופתעתי מאד מהכמות (ומהצורך) וממש התרגשתי לקראתה. עבדתי על המצגת, התאמנתי על ההדרכה שוב ושוב (בעיקר דיברתי לעצמי), ביקשתי וקיבלתי שלל הנחיות וטיפים על איך מעבירים וובינר מוצלח.


בתמונה: יושבת במשרד הירוק שלי.אני אוהבת לבוא לכאן עם מיקה הכלבה , להנות מהירוק בעיניים ומהתנועה מסביב הולכי הרגל. מקום עם שקט והשראה.


ריכזתי את כל הטיפים שקיבלתי מאנשי מקצוע ומבעלי ניסיון, והוספתי גם מהחוויה שלי.

קדימה, נתחיל:



13 טיפים מעשיים לוובינר מוצלח ואפקטיבי


1. מיקום:


שבו בחדר שקט שיאפשר לכם להיות מרוכזים.

אצלי בבית עם שלושת השובבים הרעשנים זה בלתי אפשרי, לכן ברחתי לבית של השכנה שאירחה אותי בחום ובנדיבות.


2. נראות:


- מיקום המצלמה בגובה העיניים. - בגד עם קונטרסט לרקע שמאחור. - תאורה נכונה שתאיר על הפנים באופן אחיד. - לנשים - אודם בצבע דומיננטי. - סדרו את הפריים מראש ובידקו אותו – רקע ותאורה. - היישירו מבט למצלמה ושימרו על קשר עין עם הקהל.


3. מצגת:

- פחות טקסטים ויותר ויזו'אלים שממחישים את הרעיון.

אם יש שקף עם הרבה טקסטים אפשר לחשוף את הטקסטים בחלקים. - שלבו במצגת לוגו, שם וטלפון- בכותרת או בתחתית הדף, בכל שקופית.


4. סטוריטלינג: