BRAND AWARENESS

אם אתם רוצים להגיע ללקוחות חדשים, להגביר את נאמנות הלקוחות הקיימים,

הדרך הטובה ביותר היא -

להגביר את המודעות למותג שלכם.




4 טיפים ליצירת מודעות למותג

1. אתר.

תדאגו שיהיה לכם אתר או בלוג עם תוכן איכותי המתעדכן לעתים קרובות.

כדי לגוון אתם יכולים להוסיף לבלוג אינפוגרפיקות, סרטונים ומאמרים של אנשי מקצוע אורחים.

2. סושיאל מדיה.

מצאו 2-3 ערוצים הרלוונטיים ביותר לקהל היעד שלכם והיו פעילים שם. תנו ערך, הראו נוכחות והיו עקביים עם המיתוג שלכם.

שימו לב שאתם שומרים על זהות המותג שלכם, הקפידו על עיצוב ונראות שזוכרים – לוגו, צבעים ותמונות.

היו אותנטיים, צרו סלוגן זכיר, והקפידו לשמור על קשר עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

3. ניוזלטר.

בנו רשימת תפוצה במייל, אספו מיילים של מעניינים על-ידי הצעת ערך (כגון מדריך חינמי), שמרו איתם על קשר ושלחו להם מייל פעם בחודש. על תשכחו לשמור על זהות המותג שלכם גם בניוזלטר.

4. איך אחרים רואים אתכם?

לפעמים יש לנו תדמית מסוימת על עצמנו, אבל האם המסר שאנחנו רוצים להעביר אכן עובר?

בדקו כיצד אנשים אחרים רואים אתכם, תעבירו סקר בין לקוחות קיימים, תקימו קבוצת מיקוד או תעבדו בצמוד ליועץ או מנטור.


2 צפיות
Image by Gyorgy Szemok
להרשמה לניוזלטר

 2020 - IM DIGITAL - כל הזכויות שמורות ליפעת מורן-ריינברג

  • הפייסבוק של יפעת מורן-ריינברג
  • האינסטגרם של יפעת מורן-ריינברג
  • הלינקדאין של יפעת מורן-ריינברג